*Babe in total control of herself*

”If we don´t know life, we don´t know death”

Sådant vi skrattade åt i Leeds

Jag och Carola har ungefär samma humor.

Vad gör man inte för sin matte/husse när det är dags för tomtelopp.

Jag ÄLSKAR Pingu. Pingu i Leeds. Allt blev bara bättre och bättre.

Lösnaglar till tår. Vi undrar fortfarande: Varför?

Trevlig skylt med ett mycket stort underhållningsvärde i Blurryvärld.

Min humor går upp och ner. Som synes mest ner.

Klotter på The Eldon´s toalett. Always together.

december 14, 2007 - Posted by | Leeds, Leeds vs London, Pics, Utanför Sveriges gränser

2 kommentarer »

  1. Jag tycker lösnaglar till tår ser tjusigt ut. Är sugen på att prova, men vet inte var man hittar såna i Sverige

    Kommentar av Jessica - PCT | juli 15, 2008 | Svara

  2. vart hittar man sånna i sveige? Min syster hade nageltrång och fick ta bort sin stortå´s nagel, och nu letar vi efter en lösnagel till den.. men hittar det inte.

    Kommentar av Anonym | juni 18, 2010 | Svara


Lämna en kommentar