*Babe in total control of herself*

”If we don´t know life, we don´t know death”

Det var en fredag

Geri ringde igår tidig kväll när jag stod inne på sockerbruket och väntade på honom. Hon undrade om jag ville komma hem till dom och umgås. Javisst sa jag.

Vi cyklade hem, köpte pizza och sedan drog jag till familjen Geri. Han drog till sitt bandmöte med killarna.

Jag drog mig hemåt runt 22:30, efter en promenad med Wåfflan och Cotton, två glas rött och lite likör. När maten vankades bestämde jag mig för att cykla hem och sova istället.

Jag ringde han på hemvägen för att kolla om han var på hemma eller på väg hem för lite färdsällskap. Han hade då förflyttat sig hem till sin vän och dennes fru. Jag stannade till på vägen och blev bjuden på vin, likörer, godis, frukt och nötter. Vi kom hem strax efter klockan 00:00. Somnade ganska omgående.

januari 10, 2009 - Posted by | De roliga, kloka och vackra, Släktträd, We just want to have fun

Inga kommentarer ännu.

Lämna en kommentar