*Babe in total control of herself*

”If we don´t know life, we don´t know death”

New goals

2009 ska jag…

1. Träffa Mejran lite mer än vad som blev av under 2008 års senare del.

2. Träffa Maria över huvudtaget.

3. Hänga hos familjen Geri´s.

4. Packa väskan med block och pennor och cykla ut i jakt på föremål att föreviga för hand.

5. Lära mig fota med D80´n.

6. Installera photoshop i datorn så jag kan se RAW-format.

7. Spara pengar till ett framtida projekt.

8. Tapetsera och måla.

9. Bjuda in till vinkväll.

10. Börja träna

11. Åka till Carolina och hennes fina familj på ön.

12. Hälsa på Babsan, Jonas och alla djuren.

13. Dricka mindre kaffe och mjölk samt äta mindre mjölk- och gräddprodukter.

14. Vattna blommorna oftare.

15. Bowla.

16. Åka till Skaras fina secondhand/antik-affär.

17. … och om tid blir över lära mig lite arabiska.

januari 10, 2009 - Posted by | Jag förlänger mitt liv, Random

Inga kommentarer ännu.

Lämna en kommentar